torek, 5. avgust 2014

''Mugcakes''

Kar nekaj vas je že vprašalo, če se da ''mug cake'' narediti tudi v pečici. Zato sem danes preizkusila tudi to verzijo. Vse sestavine sem ohranila iste (kot jih ponavadi uporabim za ''mug cake''), spekla sem jih pa v modelu za mafine (ker nimam posodice za souffle :) ). Po teksturi ni čisto isto kot ''mug cake'' iz mikrovalovke, namreč v tem primeru jajce med segrevanjem v mikrovalovki zakrkne in lepo poveže sestavine, v pečici mi pa ni najbolje uspelo (preizkusila sem tri različne verzije).
''Mug cake'' iz mikrovalovke je ponavadi pripravljen v 1 do 3 minutah, v pečici je pa trajalo kar celih 20 minut.

Naj poudarim še to, da za ''mug cake'' iz mikrovalovke ponavadi uporabljam kar nastrgan/nariban kokos v kolikor mi zmanjka kokosove moke in končen izdelek zelo dobro uspe.
Med tema dvema obstaja kar precejšnja razlika in kot sem že večkrat omenila na blogu, kokosova moka je čisto nekaj drugega kot pa ''kokosova moka'', ki jo lahko kupimo v kateri koli trgovini z živili (slike spodaj). Razlika je med drugimi lastnostmi tudi v tem, da se v primeru uporabe kokosove moke vse sestavine lepo povežejo med sabo in se sploh ne opazi, da je to uporabljena kokosova moka in ne navadna pšečnična oz. katera koli druga. V primeru, ko pa uporabimo nariban kokos, pa ni nunjo, da se bodo sestavine lepo povezale, končan izdelek je pa tudi bolj suh ali pa okus jajc/beljaka preveč izstopa (kot recimo v tem primeru danes, kar mi je bilo pa zelo čudno, namreč nariban kokos sem že večkrat uporabila v raznih sladicah pa mi je še kar doro uspelo).

Nasvet: v kolikor uporabljate za ''mug cake'' (pripravljen v mikrovalovki) nariban kokos, na 2 jajci lahko dodate 2 do 3 žlice kokosa, v kolikor pa uporabljate kokosovo moko, pa na 2 jajci zadostuje že 1 žlica kokosove moke (razlika je vidna na spodnjih slikah). Namreč v enem primeru sem na 2 jajci dodala 2 1/2 žlice kokosove moke, kar pa je bilo preveč, saj kokosova moka zelo hitro vpija vlago in testo se zelo hitro zgosti.
Isto velja tudi za peko v pečici.
Kot že omenjeo, sem naredila tri različne verzije mafinov oz. ''mug cake-ov'', najboljši po okusu mi je bil tretji primer (kokosova moka), med tem, ko pa je prvi primer (nariban kokos) pristal na zadnjem mestu pri vseh kriterijih. :)



Razlika med naribanim kokosom in kokosovo moko:




Nariban kokos.


  Kokosova moka.


 Prvi primer: nariban kokos
  • 2 jajci
  • 3 žlice naribanega kokosa
  • 3 žličke kakava
  • 3 žličke medu
  • 1/2 žličke pecilnega praška
Bolje se obnese priprava v mikrovalovki, kot v pečici, namreč okus po beljaku/jajcih preveč izstopa in tudi tekstura je bolj ''gumijasta''.


 


Drugi primer: kokosova moka
  • 2 jajci
  • 2 1/2 žlice kokosove moke
  • 3 žličke kakava
  • 3 žličke medu
  • 1/2 žličke pecilnega praška
  • dodala sem še malce mleka, ker je masa bila zelo pregosta! :)





Tretji primer: kokosova moka
  • 2 jajci
  • 1 žlica kokosove moke
  • 3 žličke kakava
  • 3 žličke medu
  • 1/2 žličke pecilnega praška 





 P.S.: Tudi jaz sem samo amaterka, kar se peke tiče, zato tudi preizkušam različne verzije uporabe oreščkov in kokosa/kokosove moke pri peki ter seveda ugotavljanja pravih količin. Učim se sama, pomagam si pa enostavno, z brskanjem po internetu (stric google res vse najde :) ) in kombiniranjem ter preizkušanjem raznih paleo recpetov.
V kolikor pa komur koli uspe kaj novega (npr. v primeru ''mug cake-ov'' iz pečice), mi pa le dajte vedeti. :)

LP, Vanja

2 komentarja:

  1. kakšo fajno, super stran maš :) bravoo! neven s kerin recepton naj začan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Valentina (sicer sem malo razočarana sama nad seboj ker zadnje čase ''zanemarjam'' blog :P ). Sem pa vidla ka tudi ti ustvarjaš okusne jedi, kar tak naprej :)
      lp V

      Izbriši